úterý 11. září 2012

Review #02 - W40k Dark Vengeance box (Limited edition!)

Opět jsem si udělal radost a tentokrát jsem neodolal novému starter setu Warhammeru 40.000 Dark Vengeance od firmy Games Workshop. Po rozbalení jsem z toho měl druhé Vánoce, protože to není žádný "FailCast", s kterým se snad každý figurkář u GW setkal, ale detailní a čistě odlité figurky z plastu bez žádných vad na kráse...prostě super!



 Veškerý obsah boxu. :)

 Limitovaná figurka Interrogator-Chaplain Seraphicus.

 Sprue #1

 Sprue #2

 Sprue #3

Sprue #4

5 komentářů:

  1. Fajne fotky, este by som ocakaval aj trochu textiku k tomu, nech my, co este na box cakame mozeme slintat, snivat a zavidiet...

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš, vypadá to opravdu zajímavě. Mnohem lépe, než jsem čekal.

    OdpovědětVymazat
  3. A co bys o tom rád ještě věděl? K jednotlivým figurkám se doufám dostanu až při barvení. Librarian z tohoto setu už je na stole ;)
    Jen bych dodal, že jako starter set pro hráče je to výborné, ale modelář si s tím bude muset více pohrát, pokud bude chtít dělat různé konverze, rozdělení figurek to moc neumožňuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud si mohu dovolit drobnou reklamu, tato limitka pochazi z obchudku Certuv Pekelny Kotlik - www.pekelnykotlik.cz - a pokud ma jeste nekdo zajem o tu limitku necht' mi do patku napise na info@pekelnykotlik.cz a pokusim se ji jeste zajistit.

    Cert

    OdpovědětVymazat
  5. Čertův Pekelný Kotlík mohu jen doporučit! Lepší obchod s GW produkty v ČR nenajdete ;)

    OdpovědětVymazat